fredag den 29. august 2014

Nu sælger jeg også garn

Tæppet er designet af mig, og blev vist i Hendes Verden nr. 31


Iiiiihhhh det er så spændende for fra i dag af, sælger jeg også garn i 
Jeg har fået lov til at sælge Tusindfryds lækre garnkvaliteter, hvor af
du allerede nu, kan bestille af Hverdagsulden.
Og, om kort tid kommer også Engleuld i shoppen.
Jeg arbejder på nogle opskrifter i de 2 kvaliteter, som skal kunne
købes her og kun her hos mig :-)
De hæklede ting, tæppe, 2 puder på billederne og herlige 
Mikkel Ræv, er mine designs til Hendes Verden, og
det er dem du skal kontakte, hvis du er interesseret i opskrifterne.


Puden er hæklet af mig i Hverdagsuld, og du finder min opskrift i Hendes Verden nr. 31

Puden er designet og hæklet af mig i Hverdagsuld. Hendes Verden nr. 19


Den lille fyr her, er designet og strikket af mig i Hverdagsuld og blev bragt i Hendes Verden nr. 29

4 kommentarer:

  1. Tillykke, det er da spændende - jeg skal da købe garn hos dig en gang!

    SvarSlet
  2. Smiler spændende at se hvordan din lille butik udvikler sig :-)

    SvarSlet
  3. Det bliver da spændende ! Afventer nærmere .. ;o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med det Stine ;o)
    Det er en super god ide.
    Smukke ting du har lavet ... igen igen!

    SvarSlet