lørdag den 16. november 2013

Huer med....


... masser af variations muligheder skriver Mie
med bloggen Lad maskerne falde om mine 2 hue-opskrifter, 
som hun begge har prøvet. Prøv lige at se hendes 2 variationer
på billedet herunder, med grøn og orange neon, de er SÅ fede!!

Den ene af mine designs, 
som du kan se på 1. billede og 3. billede i dette indlæg,
finder du i Alt om Håndarbejdes Julemagasin, opskrift i 3 str.
Det andet design, 
finder du i min butik Stine's Varehus. 
Kan enten købes som løs opskrift,
som jeg sender til dig, som en pdf fil du selv printer ud, 
eller som et kit.
Kig ind i mit Varehus her.

Billedet herover er Mie's fede huer, strikket efter mine opskrifter.



4 kommentarer:

  1. De er også bare fede, jeg er hekt vild med dine huer
    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Skønne huer - øv at jeg ligner noget der er løgn med en hue :(

    SvarSlet
  3. Hej Stine - skønne huer. Hvad er det for noget garn, du bruger ? jeg har noget af den tykke islandske, som jeg har tænkt lat lave huer af - og jeg skal lige finde en opskrift der duer.

    SvarSlet