tirsdag den 9. juli 2013

Mit 1. design for....


Modellen er strikket op (af min dygtige strikkedame Vivi) 
i 2 lækre kvaliteter Alpaka og SuperSoft
som findes i et hav af skønne farver.
Pas på!... det kan være svært at vælge, man får lyst til dem alle...;))
Modellen er strikket frem og tilbage på jumper-pinde.
Fortil har modellen lidt vidde i form af en "vifte" som bliver smallere
opefter. Ryggen er helt enkel i omvendt glat.
Opskriften har jeg skrevet i 4 str. S (M) L (XL) og det
er Dorthe, damen bag Garngaragen, som bestemmer hvornår opskriften kan købes:)) 




8 kommentarer:

  1. Hvor er den altså blevet smuk Stine og ja, det er et kæmpe udvalg Dorthe har og garnet er super lækkert at strikke i.Jeg har selv lige strikke i Alpakaen og har gang i to trøjer i Supersoften. De modeller kommer også snart i butikken ;o))

    SvarSlet
  2. Meget smuk og meget lækker ser den ud :)

    SvarSlet
  3. Den er riktig lekker........
    Jeg tror jeg må...... ;)

    SvarSlet
  4. Den er rigtig smuk og kan sagtens friste :-)

    SvarSlet
  5. Jeg håber at hun bestemmer snart, hende Dorthe :-)

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  6. wauw sikke en smuk model, og ja Dorthe har såååå meget fint garn. Elsker farverne.

    SvarSlet