onsdag den 3. oktober 2012

Bombe...


.... farve-bombe, som er lige til at blive glad i låget af:))
Det gjorde jeg i hvert fald, da jeg i dag, hentede denne farvestrålende trøje ude hos min skønne strikkedame Winnie. 
Winnie har været tålmodig, meget tålmodig og strikket lange-lange vrang pinde med flere farver, mens jeg har ligget på langs i Malaysia. 
Tak Winnie:))... godt kæmpet!
Skønt at se sin tegning og beregninger i real life.
Nu hæfter jeg ender, monterer, strikker forkanter og skriver opskriften færdig. Den lange trøje er strikket i 100% superwash uld, Karisma fra Garnstudio og neongarn fra Villy Jensen.
Trøjen skal sendes her en af dagene og lander hos 
Hendes Verden:))



35 kommentarer:

  1. det var dog det smukkeste smukke stykke strik jeg længe længe har set :-)

    Wauw

    Deler du mon en opskrift, kunne virkelig godt tænke mig at sætte min mormor igang med sådan en til mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for sin skønne kommentar
      :))
      Opskriften har jeg solgt til Hendes Verden, så den eneste jeg kan gøre, er, at lave et indlæg når jeg ved at trøjen kommer i bladet.

      Stine:)

      Slet
  2. Du har virkelig tænkt smukke tanker i - også - denne trøje. Hvor er den fantastisk. :)

    SvarSlet
  3. Den er så fin Stine.. elsker det farvespil

    SvarSlet
  4. Flot flot - glæder mig til at se den i Hendes Verden

    SvarSlet
  5. Smukt!! Fantastiske farver :)
    Glæder mig til at se den rigtigt i bladet!
    Kh. T

    SvarSlet
  6. Fantastiske farver, dem bliver man da helt glad af. Det vil være dejligt, hvis du skriver når den kommer i Hendes Verden, for så skal jeg da have fat i opskriften :)

    SvarSlet
  7. wauw ... det må man sige ...
    en farve bombe :)
    glæder mig til at se den i hendes verden :)
    knus♥

    SvarSlet
  8. Det får jeg aldrig min mor til!
    Det er da bare lige til at komme i godt humør af, den er fantastisk:0)

    SvarSlet
  9. Det ser ud til at være en meget lovende bombe :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  10. Velkommen tilbage! Og lækre, lækre farver. Desværre ved jeg med mig selv, at de lange vrangpinde kommer jeg aldrig igennem. Men farver kan jo også lande på noget andet :-)

    SvarSlet
  11. Så mye energi kan det være i en genser, herlig! :-)

    SvarSlet
  12. Hvor ser den spændende ud, glæder mig til atse mere af den.

    SvarSlet
  13. Tak alle sammen for jeres søde kommentarer:))

    SvarSlet
  14. Nej hvor er den smuk...! Wauw... :)

    SvarSlet
  15. Ja nu er du jo igen hjemme hvor der er brug for både livsglade farver og lune trøjer.

    Skønne billeder fra jeres tur, det må have været en fantastisk oplevelse for hele familien. Vi taler stadigt hver dag om vores to store rejser og ingen i familien er i tvivl om at de penge var godt givet ud. Så må vi leve med et gammelt grimt køkken f.eks. men det gør vi gerne for alle de oplevelser vi fik ind under huden og som binder os sammen som familie.

    Jeg tør væde med at I har det på samme måde.

    Kram og velkommen hjem, jeg har savnet dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marina

      Jeg er fuldstændig enig. Det gamle køkken kan sagtens vente, for vores familie har fået en på opleveren.
      Det har været fantastisk at være af sted og se børnene opleve et land som er helt modsat vores. At rejse med rygsæk, finde vej til næste destination, finde et sted at sove for natte, finde noget og spise, og bare være og se og betragte landet, menneskene, naturen.
      Og så opleve Selma have en mening om, om hun egenlig ikke havde lyst til det luksushotel vi boede på de sidste dage i Kuala Lumpur, men at hun måske meget hellere ville bo til en 1/4 del af prisen som vi gjorde på vejen dertil. Hun synes ikke at hun havde brug for de ting som det dyre værelse kunne tilbyde.
      Så banker mit moderhjerte stolt:))

      Knus og kram fra mig.

      Slet
  16. Wow hvor flot.
    Fint mønster og fede farver:))

    SvarSlet
  17. Jeg er solgt! Hvilken uge kommer den i, ved du det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise

      Jeg ved desværre ikke hvornår i hvilken uge den kommer, min skal nok give et pip når det er tid:)

      Slet
  18. Winnie er godt nok dygtig til at strikke, sikke flotte og ensartede masker hun laver.

    Smukke skønne farver du har valgt at sætte i mønsteret og du har ret, man bliver glad i låget af at se på dem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  19. Flotte farver! gid jeg kende en strikkedame:) Alt mønster må jeg give op overfor! Men jeg er rigtig glad for det strik jeg nu magter;)

    SvarSlet
  20. Utrolig skøn farvesammensætning og mønster! Jeg glæder mig til at se opskriften:-) Hilsen Rikke

    SvarSlet
  21. Smuksak! Det ligner faktisk lige det projekt, som kan få mig til endelig at lære at strikke med flere farver.

    SvarSlet
  22. Denne var bare råtøff! Gleder meg til mønsteret er ute, for denne vil jeg ha til meg selv :) Kjempefin!

    SvarSlet
  23. hvor er den altså smuk, men det er altså lidt unfair vi skal gå at vente på at Hendes verden sætter den i :-)

    SvarSlet
  24. ved du hvornår hendes verden viser den?

    SvarSlet
  25. Kære Stine.
    Meget smuk trøje. Jeg vil også gerne vide, hvornår den kommer i Hendes Verden, når du ved det.

    SvarSlet
  26. Dybt suk! Hvor er den altså fantastisk den trøje. Totalt iorden lækker og lige til at ønske sig. Hvis jeg starter selv er den vel færdig når jeg skal på pension engang :lol:

    SvarSlet
  27. Den er godt nok fin altså!! Wauw!!! Giv endelig pip når den er der ;-)!

    SvarSlet
  28. Jeg er dybt forelsket :-)
    Jeg har opskriften fra Hendes Verden og kender en, der kan strikke for mig.
    Jeg vil bare lige høre, hvor man kan købe det neon garn fra Villy Nielsen?

    SvarSlet
  29. Kan opskriften findes på Hendes Verdens hjemmeside? Jeg synes ikke, jeg kan finde den...
    Vh. Marianne

    SvarSlet